asta di nylon mc per plastica di ingegneria

A "nova normale" chì alcuni in a cità più grande di l'Alaska s'era adattatu à pareva fora di a portata mentre a neve sbatté in l'anni 20 sottu u congelamentu dumenica sera à l'Anchorage Trail Tour.
Un annu fà, a temperatura più bassu di Anchorage in u stessu ghjornu era quasi 40 gradi più altu nantu à u 21, è l'altu di u ghjornu cullò à 2 gradi sopra u freezing.
Anchorage ùn hà micca puzzatu un segnu di congelazione per duie simane. U friddu chì hà cuminciatu l'8 di nuvembre hà da esse solu più fretu.
Russ si pò sente nantu à i pedi di u so Labrador retriever. Natu cù un pelu rigidu è grassu, i so pedi di sangue caldu ùn sò micca facilmente congelati. chì si congelava quasi subitu è ​​si congelava trà i so pedi.
Long, assai tempu fà, stivali di cane sò stati inventati per questa situazione. Sò abbastanza vechju per ricurdà u tardu cunduttore di cane Idiatod Herbie Nayokpuk, alias Shishmaref Cannonball, chì mostrava qualcosa di pelle di foca chì sò stati trasmessi da generazione in generazione da i so antenati.
Ch'ellu hà mai usatu, ùn sò micca.Quandu vistu nantu à i chjassi induve e cundizioni esigevanu stivali in l'anni 1980, u so cane era sempre purtatu u listessu nylon economicu è spendibile o stivali di peluche cum'è i cani di tutti l'altri.
Russ puderia avè utilizatu ogni tipu di bottini, ma ùn aghju micca pensatu di portà elli. Sembra assai tempu chì eranu necessarii, ma dinò, ùn hè micca statu cusì longu.
Creditu à l'adattabilità è a fallibilità di u cervellu umanu. Adattamu rapidamente à a situazione recente cum'è s'ellu hè sempre statu listessu.
Sia chì a ghjente accetta o micca l'inguernu simile à Seattle di Anchorage cum'è a nova normale, a ghjente vole chì u novu invernu sia cum'è l'annu passatu.
U 2019 hè statu l'annu più caldu in a storia di l'Alaska, è hà cuntinuatu à u principiu di u 2020. A vigilia di l'annu novu 2019, a temperatura in a cità era di 45 gradi è pioveva, è ancu s'ellu a temperatura hà cuminciatu à calà rapidamente u ghjornu dopu, u 2020 era relativamente relativamente. dolce.
L'Alaska Climate Center hà dettu chì a temperatura media di questu annu era 0,4 gradi più calda cà a media da 1981 à 2010, ma hà nutatu chì "2020 era significativamente più bassu di i sette anni precedenti" in u statu.
Pochi persone sapianu chì questu era l'iniziu di una tendenza. U Serviziu Meteorologicu Naziunale hà infurmatu chì Anchorage era 1,1 gradi sottu à a media di l'annu in questu tempu, è chì assai riscaldamentu ùn hè micca previstu prestu.
E temperature sò previste di cullà in duie cifre sopra u zero oghje, ma andate versu e duie cifre sottu à zero di novu à u weekend.
Sia questu hè un puntu di svolta in un periodu di riscaldamentu glubale - u pianeta in generale si riscalda - o l'iniziu di un cambiamentu longu à l'antica Alaska, nimu pò dì.
Ma ci sò qualchi signali chì u vechju normale pò vultà per qualchì tempu. L'Oscillazione Decadale Pacificu (PDO), una pulsazione ben documentata in a temperatura di u Golfu di l'Alaska, hà rinfriscatu.
Polar Vortex and Arctic Oscillation, hà scrittu annantu à u so blog a settimana passata. "Pensu chì puderia avè cuntribuitu à l'elevazione offshore chì hè stata in l'est di l'America di u Nordu per a maiò parte di l'ultima dècada o a costa occidentale di l'America di u Nordu.Tuttavia, l'idea chì a temperatura di a superficia di u mare temperatu affetta a fase è l'amplitude di l'onda in a troposfera hè luntanu da esse cunvinta."
Queste sfondate è onde - in realtà ondulazioni in l'atmosfera - disturbanu u normale flussu d'aria da ovest à est intornu à a Terra mentre gira in u spaziu.
Pulsazioni di u ventu regulare da u suduvestu à u nordu-est portanu l'aria tropicale calda da l'Oceanu Pacificu è u trasportu à u nordu in Alaska, grazia à ciò chì hè statu chjamatu "Pineapple Express".
L'Amministrazione Naziunale Oceanica è Atmosferica (NOAA) descrive stu fenomenu cum'è "fiumi atmosferichi".
Cohen hà dimustratu megliu cà a maiò parte di predichendu ciò chì significa tuttu, è hà cupertu a so scumessa a semana passata. U Centru di Previsione di u Clima di i Stati Uniti hà dettu chì e temperature in u centru di l'Alaska puderia esse sottu à u normale in dicembre, ghjennaghju è ferraghju.
L'amatori di neve in Anchorage - ci sò assai di elli - puderianu pensà chì questu hè una bona cosa, ma u Centru Climaticu hè ancu predichendu a nevicata sottu u normale à u sudu di e Muntagni Talkeetna è in a Peninsula Kenai.
Tuttavia, a precipitazione hè prevista per esse più vicinu à a normale in un ghjornu di guida à nordu di l'area metropolitana di Anchorage, cum'è se qualcosa era normale in Alaska.
Tagged With: #climatechange, #globalwarming, ADN, Alaska, Cohen, Cold, National Weather Service, NOAA, Seward's Fridge
A vostra stampa chì mostra $ 2.42 per gallone hè sicuramente l'antica Alaska ... forse ancu pre-Fred Meyer o pre-pipeline.
I prezzi di u gasu in Anchorage sò cascati sottu à $ 2 per gallone in a primavera di u 2020: https://www.anchoragepress.com/bulletin/gas-prices-in-anchorage-up-2-4-cents-this-week/ article_1faaf136-993d-11ea -9160-ffb0538b510a.html
Se mi ricordu bè (ùn ci credu micca perchè hè per quessa ch'e aghju ligatu sopra), Costo scende à circa $ 1,75 un gallone. Mi ricordu di riempie tutte e macchine intornu à a casa. Aghju scappatu di l'ultima nantu à a mo motosega tardi. stu veranu.
Ciao Craig, ti pregu à voi è à a vostra famiglia una festa di Thanksgiving felice, sana è felice. Grazie per u vostru travagliu duru nantu à stu situ impurtante.
Ùn avemu micca nurmale quì, ùn hè micca ciò chì facemu. U megliu chì pudemu sperà hè una media, è ancu questu pò esse ingannatu. Chì pussibuli 50 anni di dati climatichi semi-affidabili avemu? Pensu chì lugliu hè u solu mese ùn aghju micca neve, è s'ellu ande à u locu ghjustu (sbagliatu), sò sicuru chì possu riparà quellu annu dopu.
U fundatore di u Weather Channel, John Coleman, hà chjamatu u riscaldamentu glubale una burla. Ellu hà dettu ch'ellu avia guadagnatu tanta putenza chì l'unicu ciò chì l'averia distruttu seria uni pochi d'inguerni duri. di un ponte per chì più persone ponu gode in modu sicuru.
U CIRI pussede l'Isula di u focu. I mulini di ventu sò parti di un pianu malu per spinghje l'infrastruttura nantu à l'isula. U so prublema hè chì anu guadagnatu rapidamente $$$ cù e prime 8 unità. Questu ùn significa micca chì si ponu guadagnà soldi, sò sempre disposti à fà.
Un altru approcciu seria di stabilisce una stazione di ricerca energetica in Fire Island destinata à sviluppà metudi energetichi alternativi è cunvinziunali di dimensioni di Bush. Anu allora avè una scusa per cunnette l'output à a reta di Railbelt, installà ponti / causeways, è sviluppà u restu. terra è vende à e case è à l'imprese. Ma sò dopu à una correzione rapida, chì finu à avà hà impeditu tuttu u restu.
Hè veramente stupente, vogliu dì veramente stupente, quantu sò creduli è stupidi milioni di persone - u riscaldamentu glubale, "cambiamentu climaticu", Covid "tutti andemu à mori" lavatu di cervellu, tuttu u Rittenhower Stuff, Kavanaugh, collusione russa è ucraina, Hunter hè solu un omu d'affari chì si mette nantu à una tavola cinese mentre vende i so dipinti per $ 500,000 / pezza, o bugie BLM, ecc. Sicondu Gore, u friddu hè veramente caldu. Allora, deve esse questu ... un omu pò cecu sti stupidi creduli à miliardi. … oh aspetta…
Sti stivali di cani di foca nativa sò tradizionalmente usati per distanzi brevi mentre cacciavanu o viaghjanu. Ùn sò mai stati destinati à mette in settanta chilometri ghjornu in ghjornu (perchè un ghjornu à Herbie era circa una corsa Iditarod ogni ghjornu.) Herbie sapia chì ancu i più dolci pelle tannata avissi a lassari lu polsu di un cane in Strings sottu coghju traction wear all day.So anu usatu panni più duru è fleece.
Craig, accuminciannu à a fini di l'estate, aspetta una probabilità di 70% di un invernu La Niña in tuttu l'inguernu è a primavera (cù a pioggia in menu di un mesi è i boschi umidi). fine drammatica di a nevicata invernale.
Inserite u vostru indirizzu email per seguità Craigmedred.news è riceve notificazioni di novi storie per email.


Tempu di Postu: Mar-15-2022