Benvenuti à visità a nostra fabbrica.

Avemu u fabricatore SHUNDA avemu 20 anni di sperienza in fogli di plastica: fogli di nylon, fogli HDPE, Scheda UHMWPE , Foglia ABS.Rod di plastica:Asta di nylon, asta PP, asta ABS, asta PTFE.Tubu di plastica: Tubu di nylon,Tubu ABS, Tubu PP è Parti Special-Shaped.

Benvenuti OEM / ODM, È pudemu quasi fà ogni tipu di prudutti di plastica.Benvenuti à visità a nostra fabbrica.

 

nutizie

Scheda UHMWPE:

 Vantaggi:

Moltu alta resistenza à l'abrasione è resistenza à l'impattu

Bassu coefficient di attritu
Autolubrificante su superfici non adesive
Riduce i costi di mantenimentu è allargà a vita di l'equipaggiu
Resistenza à a corrosione
Estremamente robusta
Bona resistenza chimica
Assorzione di umidità bassa

 

Foglia di Polietilene di Peso Moleculare Ultra-Altu (UHMWPE) per risolve i prublemi di attritu, usura è flussu di materiale in parechje aree di l'industria.U materiale hè distinatu per e so eccezziunali proprietà di scorrimentu, resistenza estrema à l'usura, alta resistenza à l'impattu è resistenza assai alta à i sustanzi chimichi è s'hè stabilitu in l'applicazioni tecniche.

nutizie

Asta di nylon:

Nylon hè stata a prima resina di l'ingegneria è hè stata aduprata in applicazioni chì varienu da l'industrii elettronichi, marini è automobilistici à e fibre aduprate per fà tappeti.L'asta di nylon hà una resistenza eccezziunale à l'usura è proprietà di frizione bassa.

Nylon hà assai boni proprietà di temperatura, chimica è impattu.I pezzi machinati o fabbricati da nylon sò ligeri è resistenti à a corrosione.Bassu attritu, bona resistenza à l'abrasione è a capacità di operà senza lubricazione, qualificate i nylon per tali applicazioni.I pezzi machinati o fabbricati da nylon sò ligeri è resistenti à a corrosione.Inoltre, l'eccellente capacità di sopportu di carichi di nylon, resistenza à l'usura è resistenza à l'impattu facenu ideale per ambienti di custruzzione esigenti.

nutizie

Tubu ABS:

L'ABS (acrilonitrile-butadiene-styrene) hè una resina termoplastica sviluppata per a prima volta in l'anni 1950 in operazioni di petroliu, gasu è chimicu.I sistemi di tubi è tubi ABS furniscenu una finitura interna più liscia, un flussu superiore è sò più accessibili è menu caru da stallà cà i tubi di metallo.

L'ABS, o acrylonitrile butadiene styrene, hè un tubu di plastica chì generalmente vene in neru.Pò esse usatu per a fontaneria interna o esterna, in generale cum'è un drenu, scarti, o tubu di ventilazione, è ancu di tubu di fognaria è insulazione di filu elettricu.L'ABS hè un tubu forte è rigidu chì funziona bè sottu terra è in temperature estremamente fresche.U tubu ABS ùn deve esse stallatu induve hè sottumessu à l'esposizione à u sole, postu chì a luce pò degradate u plasticu.

 

Producemu ancu più pannelli / fogli in HDPE, pannelli / fogli in Pe, pannelli / fogli UHMWPE, tubi di nylon, bastone PTFE, tutti i tipi di parti in forma speciale, ecc.

nutizie

Sò usati in: Industria di l'energia elettrica, machini è attrezzature, industria di l'aviazione, industria petrochimica, industria automobilistica, machini chimichi, etc.

nutizie

Insistemu in u principiu di i clienti prima, qualità prima, megliu prezzu è serviziu.È speremu di stabilisce una relazione cummerciale à longu andà cun voi.


Tempu di Postu: Feb-17-2023